Wijnegem opent 240 m² groot walhalla voor mannen

Primeur voor België en meteen ook ’s werelds grootste man cave in een winkelcentrum

  • Zes meter lange bar

  • Drie biljarttafels

  • Drie gameconsoles

  • Twee kickertafels

  • Twee reuze tv-schermen

  • Darts, podium, loungezetels, kranten, …

Bij de start van de nieuwe wintersolden opent Wijnegem de deuren van de grootste man cave ooit in shoppingland. ‘The Hub’ is liefst 240 m² groot en is onder andere uitgerust met drie biljarttafels, drie gameconsoles, een darts, twee kickertafels, twee reuze tv’s en een zes meter lange bar met bier en cocktails. Je kan er ook kranten lezen, je smartphone opladen, een feestje bouwen of gewoon uitrusten in een comfortabele zetel. Nergens ter wereld vind je een shoppingcentrum met een groter walhalla voor mannen. Wijnegem opent de man cave voor de vele mannen die vaak sneller rond zijn in het winkelcentrum dan hun shoppende partner.

Het is een bekend fenomeen: mannen die in de gangen van het shoppingcentrum trouw op hun partners wachten tot ook zij hun keuze hebben gemaakt in het aanbod. Aangezien bijna zes op de tien bezoekers in Wijnegem minstens drie uur doorbrengen in het winkelcentrum, kan die wachttijd dus soms al eens oplopen. En dat is ook de eigenaars van Wijnegem, de ‘moeder aller Belgische winkelcentra’, niet ontgaan.

“Binnenkort krijgen deze wachtende ‘hubbies’ hun eigen stek in het shoppingcentrum: ‘The Hub’. In dit walhalla voor mannen kunnen ze de tijd op een leuke en aangename manier doden. Aan alles is gedacht: gaming, live sport op tv, biljart, kickertafels, oplaadpunten voor smartphones, kranten en tijdschriften, darts, enz. Geen vergeten hoekje, dus, maar een échte man cave die naam waardig.”

Katrien Geysen, Shopping Center Manager

Grootste ter wereld

‘The Hub’ is, voor zover Wijnegem kon nagaan, meteen ook ’s werelds grootste man cave in een shoppingcentrum. In het buitenland vind je wel eens een man cave in een winkelcentrum, maar nergens van deze omvang en vaak slechts heel tijdelijk geïnstalleerd. Voor de duidelijkheid: de man cave van Wijnegem is géén korte stunt.

“Uiteraard is de start van de solden een mooi moment om de man cave te lanceren, maar ‘The Hub’ krijgt een heel jaar lang een plaats op het gelijkvloers van ons shoppingcentrum. Je zal er de komende maanden kunnen gamen, biljarten, bier proeven, relaxen, en nog veel meer. Wie wil, kan er ook zélf een feestje organiseren. Het wordt dus een échte belevingsplek, iets waar shoppingcentrum anno 2019 nog meer op moeten inzetten.”

Katrien Geysen, Shopping Center Manager

Stoer design

Uiteraard zijn vrouwen ook meer dan welkom in ‘The Hub’ en mogen kinderen onder begeleiding van een ouder of voogd er eveneens tijd doorbrengen. Maar het ultieme mannenparadijs is in de eerste plaats toch gericht op volwassen mannen vanaf 16 jaar. Het stoere design van de man cave - met o.a. containerplaten en industriële look and feel - zet dat extra in de verf.

‘The Hub’ is een initiatief van Wijnegem Shopping, in samenwerking met o.a. Duvel, Coca-Cola, Philips, Game Mania, Thissen Biljarts, Cosy House en Proximus.  De man cave zal vanaf 3 januari alle dagen open zijn van 9 tot 20 uur en op vrijdagen tot 21 uur.

Katrien Geysen

Shopping Center Manager, Wijnegem

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Bereal

Bereal is onderdeel van PR- en strategisch communicatiebureau Bepublic Group en heeft een specifieke expertise in vastgoedcommunicatie en buurtcommunicatie. Door middel van onze journalistieke aanpak en doorgedreven kennis over de vastgoedmarkt profileert Bereal organisaties als dé expert in hun vakgebied.  

Bereal maakt samen met Bepublic, Befirm en Beready deel uit van Bepublic Group. Ontdek alles over het PR- en strategisch communicatiebureau op https://bepublicgroup.be